Dalamand.pl - dekoracje, wystrój wnętrz

Nowe formy płatności w naszym sklepie

Miło nam poinformować, że udostępniliśmy w sklepie dodatkową formę płatności online.

Przelew online imoje – system płatności internetowych (szybkie przelewy), kartami oraz BLIK. Płatności dokonywane przez bramkę płatniczą online zapewniają natychmiastowy przekaz pieniędzy na nasze konto, dzięki temu możliwa jest natychmiastowa transakcja i wysyłka nawet w tym samym dniu.

imoje to pierwsze płatności online dla sklepów internetowych w Polsce dostarczane przez bank. Za ich sprawne działanie odpowiada ING Bank Śląski, a bezpieczeństwo potwierdza certyfikat PCI DSS. imoje zapewnia dostęp do najpopularniejszych metod płatności online: Blik, karty, szybki przelew z dowolnego banku (pay-by-link), oraz nową unikalną opcję „zakup z Twisto” (dostępną również na smartfonach).

Płatność opóźniona Twisto dzięki której mają Państwo 21 dni na zapłatę nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów. Usługa jest dostępna bez rejestracji i dla klientów wszystkich banków.

PYTANIA I ODPOWIEDZI DLA KLIENTÓW:

1. Jak działa Twisto?
Twisto płaci za Twoje zakupy i pozwala Ci sprawdzić je zanim faktycznie zdecydujesz czy produkt Ci się
podoba. Nasze płatności pomogą Ci też zapłacić za Twoje zakupy jeżeli chwilowo zabraknie Ci na nie
środków. Na podstawie informacji, które pozostawiasz w sklepie robiąc swoje zakupy nasze algorytmy
weryfikują Twoją wiarygodność i przyznają Ci pewien limit, do którego Twisto może zapłacić za Twoje
zakupy. Za ten proces odpowiada nowoczesny silnik “Nikita”, wykorzystujący technologię Big Data.

2. Ile kosztuje mnie korzystanie z Twisto?
Jeśli wpłacisz na konto Twisto należność za swoje zakupy w ciągu 21 dni od dokonania transakcji,
Twisto świadczy usługę zupełnie za darmo! Jeśli będziesz chciał/a zapłacić za swoje zakupy później niż
przed upływem 21 dni do transakcji doliczone zostaną odsetki ustawowe za opóźnienie (dokładną tabelę opłat znajdziesz na
https://www.twisto.pl/). Będziemy informować Cię o zbliżającym się terminie płatności, aby pomóc Ci
spłacić zobowiązanie na czas.

3. Jakie dane wykorzystuje Twisto?
Twisto korzysta z danych, które i tak pozostawiasz w sklepie robiąc w nim zakupy. Dzięki
zaawansowanym technologicznie algorytmom tylko na tej podstawie nasza technologia Big Data jest w
stanie określić kwotę limitu na jaką kwotę możesz zlecić Twisto opłacenie zakupów.

4. Czy podając dane zamawiającego (domyślnie dane do wysyłki) mogę podać adres do pracy, a nie
mój adres zamieszkania?

Tak, można podać adres inny niż adres zamieszkania pamiętając o tym, aby był on prawdziwy i podany
w układzie ulica nr domu/nr mieszkania kod pocztowy, miejscowość.

5. Co się stanie jeśli pomylę się w adresie, kodzie pocztowym lub telefonie – czy będę nadal mógł
kupić z Twisto?

Jeżeli Twisto wyłapie błąd w adresie najprawdopodobniej transakcja zostanie odrzucona. W takim
wypadku należy rozpocząć proces zakupowy od nowa i spróbować jeszcze raz zapłacić 2 Twisto. Jeżeli
chcesz sprawdzić jak powinien prawidłowo wyglądać Twój adres, wyszukaj go w Google Maps. Jeżeli
Twojego adresu nie ma w Google Maps, spróbuj zamówić paczkę na inny adres.

6. Czy jest jakiś limit kwotowy zakupu 2 Twisto w danym okresie?
Limity przyznawane są per kupujący i są one zróżnicowane w zależności od branży. Jeżeli będziesz
terminowo spłacał/a swoje zobowiązania do Twisto, Twój dopuszczalny limit wzrośnie.

7. Czy limity sumują się dla płatności w różnych sklepach?
Tak, limity sumują się. Aby wyzerować swój limit i móc kupić towar za pomocą Twisto, należy spłacić
poprzednie zobowiązania.

8. Jak mogę zwiększyć swój limit na transakcje z Twisto?
Płatności Twisto na początku pomogą Ci zapłacić za Twoje zakupy na kwotę od kilkunastu do kilkuset
złotych. Jeśli będziesz spłacał/a zobowiązania wobec Twisto na czas Twoja wiarygodność wzrośnie, a
nasze algorytmy będa podnosić limit transakcji, które będziesz mógł/mogła realizować z Twisto.

9. Co zrobić jeśli nie mogę skorzystać z Twisto?
Jeśli z jakichkolwiek względów nie udało Ci się skorzystać z naszej usługi zostaniesz przekierowany do
strony wyboru innych metod płatności. Spłacenie poprzednich transakcji z Twisto pozwoli Ci na
ponowny zakup naszą metodą.

10. Jak wygląda proces zwrotu przy zakupie 2 Twisto?
Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia według zasad określonych w regulaminie sklepu i sklep
przyjmie zwrot, zarządzający sklepem przekaże informację do Twisto o częściowym/całkowitym
anulowaniu zamówienia. Następnie Twisto wyśle do Ciebie mailowo korektę potwierdzenia zamówienia z
nową sumą do zapłaty lub z potwierdzeniem o całkowitym anulowaniu zamówienia.

Więcej informacji nt płatności Twisto.